Pressmeddelande: Superior Challenge släpper biljetterna till den första MMA-galan i Malmö idag!

Pressmeddelande            2012-02-27

Åtråvärt biljettsläpp till den första MMA galan i Malmö
Idag den 27:e februari släpps biljetterna för Superior Challenge i Malmö. Det är första gången någonsin en MMA gala arrangeras i Malmö Arena. Organisationen vill att så många som möjlighet ska få ta del av denna sport och ger alla 15 % i rabatt på alla biljetter den första veckan.

Superior Challenge, Europas största MMA gala, arrangerar sin första gala någonsin i Malmö Arena den 6:e oktober i år. Organisationen har strategiskt valt Malmö pga. upptagningsområdet i Öresundsregionen och närheten till Köpenhamn.  Andra aspekter som vägde tungt i beslutet var bland annat den nya toppmoderna Malmö Arena, och samarbetspartnern Öresundsgruppens lokala kunskap. Detta är första gången som en stor internationell MMA gala arrangeras i södra Sverige.

För att alla ska ha möjligheten att ta del av denna adrenalinfyllda sport har organisationen valt priser som passar alla smaker och plånböcker. Allt ifrån den billigaste 145 kr till den dyraste 1495 kr (ordinarie priser). För finsmakare kommer det även att finnas VIP och Business paket, samt Loger. Biljetterna kommer att säljas via Ticnet och alla dess ombud som ATG etc. och i Danmark är det motsvarigheten Billetnet som sköter detta.

Efter att vi för ca två veckor sedan offentliggjorde nyheten om att Superior Challenge kommer att komma till Malmö har vi känt av ett stort intresse och en stor efterfrågan inför galan. Vi får kontinuerligt mail gällande biljettsläpp vilket är ett väldigt positivt tecken på en nyfiken publik som längtar efter MMA. säger Babak Aghavali, VD Superior Group International.

Kontaktinfo:
Martin Ohlsson
Pressansvarig
Tel: +46 70-562 76 27 begin_of_the_skype_highlighting            +46 70-562 76 27      end_of_the_skype_highlighting

Babak Aghavali
VD Superior Group International
Tel: 0735-30 13 81 begin_of_the_skype_highlighting            0735-30 13 81      end_of_the_skype_highlighting